close
琴日中秋 去左同學度 三男一女合租一間房 男嘅都系同班同學 個女系隔離班嘅 而且都唔系同個女好熟 我真系擔心個女被一班麻甩佬圍住會發生咩意外^_^
不過的確要贊下個女十分有膽識

琴晚買左一瓶500毫升55度二鍋頭同一支雪碧就去佢地度 就系林住炮製我從人地度聽翻黎既"北京二鍋頭" 搞笑嘅系 我去到之後 講左好多次"劈酒拉!! 佢地都無動于衷 仲系度猶豫緊飲唔飲 最後 終於羅出杯 開始 劈酒拉!!

二鍋頭+雪碧其實無咩味道 二鍋頭嘅辣味都掩蓋曬 容易入口 但系感先恐怖 飲完兩大杯無難度 之後就真繫一醉不起了(不過醉左唔鬱得好過醉左發酒癲^_^)

令我失望既系 亞武既然半杯就唔掂了 我仲以爲佢好飲得 因爲佢好大隻 而且見過佢幫女仔擋啤酒一次就四五杯 林唔到飲二鍋頭甘快就唔掂 不過見佢眼睛周圍皮膚發紅 而且已經快趴下了 就放過佢 剩低我同亞傳亞東系度飲

三杯之後 亞東面都紅曬 亞傳同我就無紅度(好似真繫未試過飲酒面紅 會不會身體有問題阿^_^)

終於將500毫升55度二鍋頭飲完 亞東同亞武都訓系床度 得我同亞傳無事 原來我同亞傳先系最飲得既 真系對亞東同亞武太失望了 本黎仲以爲佢地最飲得嫁~

玩左一陣12點之後我就翻歸了 仲可以行倒直綫喔 平平安安翻到屋企了^_^
arrow
arrow
    全站熱搜

    ketamine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()